neděle 3. listopadu 2013

My outfits: říjen!


Čauky mňauky,
no, dneska mě berte lehce s rezervou, mám nějakou "prdlou" náladu :D každopádně přicházím s další postem ze serie My outfits a to za měsíc říjen. Jako, říjen byl vůbec? Ani jsem si nestačila všimnout :D

Legíny Bershka, kabelka byl dárek, řetěz Parure, bunda Alcott, top mercato, boty mercato
Tyhle botky mám strašně ráda. Chtěla jsem je už minulý rok, ale říkala jsem si, že se k mému ne-stylu nebudou hodit. Jsem spíš romanktik než rockový nadšenec. Ale co je mám, tak jiné skoro neobouvám a přistihla jsem se, že pokukuju po podobných v černé barvě :D

top, kabelka a kalhoty mercato, náramek Byoux, baleríny H&M

Tohle je jedna z prvních kabelek, co jsem si koupila tady v Itálii. No nejspíš je přímo první. Dala jsem za ní 6€ a nemohla uvěřit, protože v Čechách bych se za takovou cenu dočkala nějakého humusšuntu. Tady ne, jasně není to značka, ale kvalitou se hravě vyrovná H&M a podobným obchodům.

Svetr Zara, pásek Bershka, kabelka Furla, jeans mercato, boty Jeanseria

Že neuhádnete, kam jsem se takhle vydala? No jo, Ikea se nezapře ať jste v kterémkoli státě :D

peplum top Ann Christine, sukně asi H&M, sandálky mercato
Jeden z posledních vyletněných outfitů za rok 2013. Sice ještě relativně teplo je, ale na otevřený boty a holý nohy teda ne :/

top nějaký krámek v Praze (vybavuju si jeho interiér ale absolutně si nevzpomínám kde se nachází nebo jak se jmenuje. Už ho mám asi 5let), řetěz Parure, hodinky NewYorker, sukně mercato
 Jako být vysoká je sice hezký, ale sehnat dlouhou sukni až na zem pro mě je teda boj. Fakt. Nikde jsem ještě žádnou takovou neviděla. Ale tahle se blíží ideálu :D
Bundička Alcott, boty Ann Christine, top Low, kalhoty mercato
Jojoo, tuhle bundu jsem si prostě fakt oblíbila, tak jí nosím skoro pořád ačkoliv jich mám víc a navíc bych si místo ní někdy mohla dát jen cardigan protože je celkem ještě teplo. Ale když ona je taaaak krásná a pohodlná :D
Kabelka H&M, boty Jeanseria, bundička Alcott, top z nějakého neapolského krámku, kalhoty a řetízek sova mercato

Boty na klínku H&M, kalhoty mercato, kabelka Carpisa (tady je vidět lépe), kožená bundička Alcott a šátek asi od Číňanů
Tyhle botky na klínku zbožňuju, jen mi občas přijde, že mi dělají divné nohy :D a taky nejsou do sněhu/deště/vlhka protože jsou semišové, ale zato jsou teploučké!

Boty na klínku a náušnice mercato, legíny a sáčko-mikina Bershka, kabelka H&M, řetízek Claire's a košili jsem si přivezla z dovolené v Monte Argentario.
Další pár skoro jen na okrasu v mém botníku. Pro změnu tyhle jsou děsně nepohodlné ač se to možná nezdá. Zato kabelka byl kup století. Nejen, že se do ní vejde snad celej můj byt s manželem navrch, ale stála mě neuvěřitelný 3€!!!! V letošních zimních slevách prosím :)




Ah ano, vím, že kvalita fotek není vůbec fajn, ale tyhle fotky vznikají většinou narychlo před odchodem z domu, navíc večer, kdy je světlo velice mizerné :/

Loo <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo