neděle 17. listopadu 2013

V Italském OC!




Ahoj,
dnešní článek bude uplně jiný než, na co jste zvyklé. Při jedné z mých (častých :D) návštěv obchodního centra mě napadlo, že bych vám mohla něco nafotit (natajňačku - tady je focení v OC zakázané, tedy hlavně v obchodech) a udělat takový random článek o tom co tu máme a nemáme. Ale nečekejte žádný velký rozdíl mezi našimi centry a těmi italskými :)


 

 

V našem nejbližším OC moc obchodů, ve kterých běžně nakupuju není. Jsou tu spíš obchody typu Kocca, Guess, Persona, Liu Jo a obchody různých (těch cenově trochu přívětivějších) italských návrhářek. To mě osobně moc nebere (nebo spíš je to takový pud sebezáchovy mojí kreditní karty :D). Ale na druhou stranu je opravdu krásné a i co se týče organizace je dobře zařízené. Téměř každý den je tu nějaká akce a o víkendech tu mají vystoupení známé italské celebrity.
 


Ahhh, ten kabatek od Liu Jo???? <3


 
 
 
Co je na tomto centru naprosto skvělé je ta spousta obchodů zaměřených pro děti a to ne jen hračkárny, ale i s oblečením. Já když to vidím, tak si říkám, že tak krásné a cenově dostupné obchody by to chtělo i v Čechách, protože některé maminky své děti oblékají opravdu otřesně (nemyslím to zle, je to dané nabídkou v ČR).

 
 
 
Čemu se musím smát je to, že si spousta Italů/Italek myslí, že Baťa je jejich značka. Vážně. Pamatuju si, když jsem poprvé viděla Baťu tady, tak jsem s rozzářenýma očima povídala manželovi (tenkrát to byl ještě "jen" přítel) něco jako "jéé vy tady máte našeho Tomáška, no neke!!!" a on po mě hodil divným pohledem říkajícím "jak jako VAŠÍM???"
 

 

 

 

 
 
 

Povinnou zastávkou po každé, když sem jedu je Kiko, MAC a Sephora. V Sephoře miluju jejich stojan s Urban Decay. Ještě by mohli přidat ten s Nars jako v Praze ;)

 
 

Už jsem si napsala Ježíškovi o dáreček. Hádejte o jaký? ;D no a jestli je pravda, že koncem listopadu k nám do Sephory dorazí Naked 3, tak asi na wishlist přidám i tu! A nejlepší historka: ptám se slečny ze Sephory, kolik stojí Vice 2, že nikde nevidím cenu a ona jen: "nevím, asi kolem 40€"!!!!! Jako chápete to? To je jako, když by se mě v hotelu zeptal klient jestli mu donesu kafe a já bych odpověděla, že nevím, asi jo! :D

 

Do Tropicana cafè chodíme velmi často. A to nejen tady v OC, ale i u nás ve městečku. Je to velmi povedený bar s nejlepším Aperitivo bufetem v celém našem okolí. Manžel si tam pokaždé dává jejich salát Campagnola s kuřecím masem. Já ochutnávám postupně jejich vynikající ovocné drinky :D

 

 
 

 
 
 
 
 Pak je tu také super steak house Old Wild West, to je něco pro mě, když jím jen kuře! Dělají spoustu lahůdek z kuřecího masa! A ta jejich růžová salsa!!! A navíc tu mají jako v jednom z mála podniků tady na jihu Plzeňské pivo, které manžel zbožňuje. Vůbec je tahle restaurace velmi povedená, kromě dobrého jídla se tu vážně cítíte jak na Divokém západě. Naberete si buráků kolik chcete a slupky jednoduše házíte na zem jako prasátka, sedíte u dřevěného stolu pod "dostavníkem" a celkově interiér je typický. 

 

Jak se vám "prohlídka" italským obchodním centrem líbilo? Navštívili jste už nějaké? A Urban Decay v sephoře byste braly? ;)
 
Krásnou neděli!
 
Loo <3
 

2 komentáře:

  1. Kiko taky miluju a pokaždé tamm zavítám :). A co se týče Bati, taky jsem si všimla, že je v Itálii hojně rozšířen. Můj přítel si tedy nemyslel, že je jejich, ale zase samozřejmě nevěděl, že je náš :p.
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já se s tím zase setkávám poměrně často. A nevěří, že je náš :D Kiko je ráj, hlavně ty jejich akce, které mají <3

    OdpovědětVymazat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo