sobota 16. listopadu 2013

New in: Deborah!



Nevím do jaké míry a jestli vůbec je známá v Čechách značka kosmetiky Deborah. Musím se přiznat, že já o ní před stěhováním do Itálie absolutně nevěděla. Ale to může být i tím, že předtím jsem se nijak do hloubky kosmetikou nezaobírala a mezitím vy ji dobře znáte už léta :D
I když už jsem v Itálii tři roky, tak až teď jsem si pořídila první Deboří produkt. Vlastně hned tři najednou. O jaké produkty se jedná si můžete tipnout a mezitím vám tuto značku trochu představím ;). 
Jedná se o italskou kosmetickou značku, kterou v roce 1903 v Paříži založili bratři Bonetti. Do šedesátých let figurovala na trhu jako farmaceutická značka, poté se začne věnovat také dekorativní kosmetice (pod jménem Deborah Milano) a stává se jednou z nejprodávanější v Itálii. Dnes je součástí gruppo Deborah, kde se objevují také značky Debby, Deborah nailspace, Dermolab, Miss Helen a další. Jejich filozofie je zdraví a krása a mělo by se jednat o velmi kvalitní produkty. Píšu "mělo by" proto, že osobně jsem zatím vyzkoušela jen mé tři nové mazlíčky. A teď se tedy vrhnu na ně :D

Doposud mě nijak tato značka nelákala, protože mi přišlo, že se stylem balení produktů opičí po slavnější Pupě (její paletky ve tvaru Matrjošek jsou naprosto kouzelné), ale ono to asi bude prostě stylem Italek, které mají přehnanost (v dobrém slova smyslu) v krvi.



www.deborahmilano.com
Příklad italského kýče. Tahle paletka je z kolekce čtyř paletek Le Deborine, která je téměř identická s Matrjoškami od Pupy.

Jenže už hodně dlouho sháním rtěnku v křiklavé fuchsiové a za Mac apod se mi utrácet nechtělo, přeci jen rtěnky až tak moc nevenčím. No a náhodou jsem se zarazila u stojanu s Deborah a všimla si tam ! Jako holky, byla jsem šťastná jak blecha, a navíc měli akci na nákup nad 9,90€, řasenka v hodnotě 11 éček gratis. Tak jsem své vysněné krasavici našla ségru a pádila ke kase. Takže kdo tipoval rtěnky a řasenku? ;)
 
 
 
Konkrétně se tedy jedná o rtěnky v odstínu 534 a 808 z jejich základní řady (tedy té nejlevnější) a řasenku Absolut Hi-Tech. Obě rtěnky jsou krásně matné, 808ka trochu vysušuje, takže je potřeba před aplikací balzám na rty. To 534 je naprosto v pohodě a i když se říká, že neexistuje rtěnka, která by byla hydratační a zároveň měla slušnou výdrž, tak tyhle dvě jsou výjimka,která potvrzuje pravidlo ;).
 
 
Obě zvládly celodenní zkoušku na jedničku, za celý den jsem je musela poopravovat jen minimálně. A to je co říct, protože mám děsný zlozvyk stále mnout rty, což je absolutní nepřítel výdrže rtěnky :D
K večeru se oba mazlíci začali vytrácet a to zprostředka rtů, ne postupně, což moc hezké není, ale nadruhou stranu, uznejte samy, vydržely se mnou celý den jen s lehkými upravami po snídani a obědě, tak jim to promineme ne?
 
 

Řasenkou jsem se malovala zatím jen jednou. A to "zatím" bude nejspíš na hodně dlouhou dobu, protože má pro mě absolutně nevyhovující kartáček- silný, plastový a navíc má kratší a delší štětiny, kdy ty delší tvoří spirálu a tím pádem jsou mezi štětinami mezery jak hrom. Což není nic použitelného na moje krátké a řídké řasy. Navíc to má být řasenka 3v1, na objem, délku a definování řas. No tak mě je tedy jen nabarvila. Neměla jsem je ani delší ani hustější a ani jim nedodala žadný krásný tvar. Ale jak říkám, mám řídké a krátké řasy, dovedu si představit, že někomu s jiným typem řas by službu udělat mohla.
 
 
Pokud mám také hodnotit packaging produktů, tak u rtěnek mě dost mrzí jejich "plastovost" nevypadá to ani trochu luxusně a za 7,50€ jsou i rtěnky s mnohem elegantnějším obalem (jasně, důležitější je, co produkt dovede, ale řekněte samy, nemáte lepší pocit když si chcete upravit rtěnku a můžete vytáhnout kousek, kterým se rády pochlubíte?). To řasenka je na tom mnohem lépe a celkem se mi její obal líbí, jednoduchý a elegantní. 
Co se týká dalších produktů Deborah, můžu posoudit jen paletku, kterou jsem měla možnost vyzkoušet při líčení mé kamarádky, je to jedna z těch paletek, kde máte vše od stínů, přes tvářenky, pudr až po rtěnky a rozjasňovač.





 
Byla jsem celkem zklamaná pigmentací stínů, ale obecně takové paletky jsou méně kvalitní, tak se chystám někdy v budoucnu vyzkoušet i jejich monostíny a určitě další odstíny rtěnek.
 
A toť vše milé dámy. Dejte mi schválně v komentářích vědět jestli jste o této značce už slyšely a jestli něco od ní doma třeba máte. Pochlubte se mi ;)

P.S. Už jste slyšely o nové Naked 3? Sem se má dostat koncem listopadu. Tak si už asi půjdu stoupnout do fronty ať se na mě taky dostane! :D

Loo <3

2 komentáře:

  1. Tři roky v Itálii?
    Tak to jseš pro mě super žena, žena z ocele, zotužená skoro jako ze Sibiře. Já už bych byla na práškách:-D
    Nicméně jo, tuhle značku si pamatuju, ale zapomněla jsem na ní. Až teď to na mě tak nostalgicky dýchlo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. :D no mě se zdá, že za chvíli na těch práškách fakt budu i já :D ale bohužel jinak to nejde, manžel by v čechách práci nesehnal :/

    OdpovědětVymazat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo