pátek 29. listopadu 2013

OOTD: Chlupatice!


Ciao krásky,
Už je pořádná zima, co? Se ségrou ze srandy říkáme už je to na dvoje fusky, hehe. Ale ono je to docela pravda, já jsem děsná zmrzlina takže já už se nabaluju jako eskymák, zatímco italky si tu chodí ve svetru. No a jak chodím nabalená, tak nenosím žádnou bižu. Prostě mi to vadí, máte to taky tak? Navíc, pod šálou bude náhrdelník těžko vidět, že :D


 

A teď si budete klepat na čelo s tím, že co to tu plácám, že chodím nabalená a pak vám ukážu fotky, kde mám jen košili, mikinu a chlupatou vestu :D. ALE venku jsem byla jen minimálně, většinu času jsem seděla v autě a pak u švagrové na kávičce. A za druhé - stejně jsem klepala kosu :D takže toto je poslední "odlehčený" outfit tohoto roku předpokládám.

 

Mikču už znáte ze zářijových nákupů, strašně moc se mi líbí detail krajky a i když vůbec nejsem mikinový typ, tak tuhle nosím dost často. Hlavně tedy v kombinaci s různě barevnýma košilema.

 
 
Tuhle kabelku v létě vůbec nenosím, nevím proč, ale jakmile začne být venku hnusně, jinou téměř nevytáhnu :D. Dá se nosit i přes rameno, má dlouhý ucho a pak dvě malá, do ruky. Já jí většinou nosím v ruce a nebo na lokti, ale občas na ní nadávám. Ona totiž jak je velká, tak do ní nacpu milion věcí a pak váží tunu. A z toho mě bolí ruka a strkám kabelku mužovi :D

 

Kabelka Carpisa, kalhoty a boty mercato, mikina Alcott, vesta Jennyfer, košile Forever 21

P.S. Fotky jsou focenè telefonem, proto jejich kvalita neni nic moc :)

Loo <3
 

2 komentáře:

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo