úterý 5. listopadu 2013

My Hair Routine & Styling!

 




Ahoj krásky,
každá chceme mít krásné husté silné vlasy, které snesou všechno, čeho se na nich občas dopouštíme ať už barvením, častým mytím, stylingem nebo i špatným a častým česáním. Bohužel pro mnoho žen a slečen je to pouze sen a já jsem jedna z nich. Ze srandy často říkám, že mám na hlavě pět chlupů (což se skoro blíží pravdě :D), ale i o ty je třeba řádně se starat. A jak že se to tedy starám?


Technique Just Nutro
 
Prvním krokem je šampon (i když vlastně ne, před mytím si vlasy pročešu). Ty docela střídám, ale přesto mám nějaké své stálice ke kterým se vždy vracím. Jednou z nich je tento od Technique, Just nutro, který je naprosto ideální pro hodně suché a poškozené vlasy. Má neutrální vůni, takovou hodně lehkou, která ale pak na suchých vlasech není cítit. Technique uvádí, že tento šampon vlasy zacelí, hydratuje a vyživuje do hloubky díky ceramidům a vitaminovému komplexu. Píše také, že je vhodný i na časté mytí. To asi ano ale pokud máte vlasy opravdu hodně poškozené, pokud máte poškozené jen konečky jako já, tak by vlasy u kořínků zbytečně zatěžoval. Jinak to, co píše také plní, mám po něm vlasy krásně heboučké a příliš se necuchají. Jediné mínus je jeho dávkovač, teda pokud máte vlasy delší jako já a potřebujete šamponu trochu víc, tak je vyloženě nepraktický, protože dávkuje po malém množství. Nevím jak v ČR, já ho kupuju v parfumerii za 5,20€ (je ho 500ml) a dá se tu sehnat i přes net. Bohužel v Čechách jsem o něm neslyšela. Ale pokud ho některá znáte a víte kde ho v ČR sehnat, tak se s námi podělte dole v komentech ;)

Super je, že Gliss kur je bez silikonů. 
 
Druhou stálicí je modrý Gliss Kur od Schwarzkopf. Z této řady používám i balzám (nebo kondicioner chcete-li), který na fotce chybí, protože jsem ho právě dopoužívala a balení už vyhodila. Je to řada pro zvětšení objemu vlasů, ale popravdě žádný rozdil při použití tohoto nebo jiného šamponu nevidím. Teda co se objemu týče. Jinak je to celkem fajn šampon, který mi vlasy nijak nezatěžuje a je to jediný drogerkový šampon po kterém se mi vlasy rychle nemastí. Víc ho asi není potřeba představovat, myslím, že ho všechny známe. Tenhle šampon používám nejčastěji ze všech (skoro při každém mytí, ale občas ho střídám s růžovým Elseve- který se tady jmenuje Elvive, nevím proč?) a kupuju ho tady za cca 2-3€ za 250 ml, jak kde.
Pak tu mám svého miláčka, L'Oreal  Professionnal Silver shampo. Už jsem skoro na dně a budu si muset běžet pro nové balení. Používám ho zhruba 1x týdně, z toho důvodu, že vysušuje vlasy. Jako jediný tento smampon nechávám působit a to nějakou tu minutku, protože mi přijde, zme kdybych ho smyla hned jako jiné šampony tak ty vlasy nestihne vybělit. Stál okolo 11€ (500ml) takže nic zrovna levného, ale vydrží nadlouho a opravdu funguje. Vím, že je dobrý i silver od schaumy třeba, který je o dost levnější, ale to tu bohužel neseženu :/ A opět mám problém s dávkovačem. Kdo to jako vymyslel?
 
Takovou má krásnou barvičku :D
 
Vlasy se snažím mýt co nejméně, protože se častým mytím více mastí a lámou se. A vzhledem k tomu, že si je po KAŽDÉM mytí fénuju, tak bych na hlavě za chvíli neměla pět ale tři chlupy :D to znamená, že je myji dvakrát-třikrát do týdne.


Po šamponu si dávám na vlasy balzám, který nechám chvilku působit, tak dvě minutky, než ho opláchnu. Jak jsem psala výš, fotku nemám, ale používám jen ten od Gliss Kur, z té modré volume řady. Po něm si na vlasy jednou týdně dávám masku. Teď zrovna mám mojí milovanou Intense repair od L'Oreal professionnal, která mi před cca třemi lety zachránila vlasy po přechodu z čokoládové hnědé na platinovou blond. Také není z nejlevnějších, stojí (alespoň tady) 18€ Za 500ml balení, ale na druhou stranu je to poklad, který vlasy opravdu hloubkově zregeneruje a hydratuje a vydrží na milionstopadesátdevět použití, prostě na hoooodně dlouho, protože ji stačí maličko. Má krásnou vůni, připomíná mi parfém mojí babičky, který používala když jsem byla hodně malá. Masku si na vlasech nechávám tak tři až pět minut-podle toho jak moc spěchám. A kdybych měla napsat některou z drogerkových masek, kterou ráda používam, tak je to Garnier repair, taková ta žlutá, má naprosto božskou vůni.
Musím sem napsat i můj největši omyl, co se vlasové kosmetiky týče. Je to tahle maska od Nivei, Brillant colour. Za prvé: je to první maska na vlasy, která není hladká, ale má v sobě jakási zrníčka. To moc nechápu na co. A brillant colour effect se taky nekonal. A ani nic jinýho. Prostě jsem neměla pocit, že by mi s vlasama něco dělala. Jediné její plus je její krásná vůně. Jo a navíc je strašně tekutá takže když si ji naberete do dlaně tak ji po cestě na hlavu půlku vylejete :D 

Ty zrníčka moc foťák nepobral ale trochu vidět jsou- jsou to ty modré tečky. 
 
Až se mi po těch letech ulomil zoubek u hřebenu :D
Co jsem se naučila nedělat je česat si mokré vlasy. Všechny víme, že mokré vlasy jsou náchylnější na lámání při česání, ale když už tak jedině hřebenem s řidšími zoubky. Také jsem si pořídila tenhle rok můj vytoužený Tangle Teezer. Ale jestli mám být upřímná, tak to až takový zázrak není. Také mě má kadeřnice naučila přidržovat si vlasy při rozčesávání konečků. To proto, že se pak méňe vlasy trhají a lámou. Původně mi to vysvětlovala kvůli mým prodlouženým vlasům tehdy, ale je to dobrá rada i na vlastní vlasy.
Stylingové přípravky
 
Tím se dostávám ke stylingu. Všechny produkty jistojistě už znáte a některé samy používáte.
Got2Be ochranu před horkem nepoužívám pokaždé když si fénuju vlasy i když bych měla. Má vážně užasnou vůni. Ale nevidím moc rozdíl při použití e když ho zrovna zapomenu použít. Tak nevím jestli vlasy skutečně chrání. Ale aspoň mám lepší pocit ;)
Tužidla na vlasy používám sporadicky. Nemám ráda slepené vlasy a přijde mi, že to dělají veškerá drogerková tužidla. Ale mám je doma, pro případy, kdy chci mít vlnité vlasy difuserem (růžový Taft) a nebo víc objemu (modrý Taft). Z laků na vlasy nedám zase dopustit na Taft. Zvlášť Cashmere touch. Ten je naprosto dokonalý a nenašla jsem pro své jemné e neposlušné vlasy nic lepšího. A to jsem jich opravdu vyzkoušela hodně, věřte mi. Naopak lak, který mě celkem zklamal je Elnett. I z čerstvě umytých vlasů dělá na pohled mastné a navíc po něm vlasy zplihnou. Bohužel pro mě, můj milovaný Cashmere tady neseženu (Italové asi nevědí co je dobré :D) a tak si ho musím dovážet z Čech takže když mi dojde jako zrovna teď tak mi nezbývá než čekat až pojedu do ČR s velkým kufrem (teď v prosinci letím zrovna jen s kufrem na palubu achjooo) a koupit si nějaký jiný a ne tak skvělý. 
No a občas, když chci opravdu velký objem používam zelený volume prášek od Taftu (jsem nějak zatížená na tuhle značku, haha). Ale zase - to samé co u tužidel - mám ráda vlasy co nejsou slepené a tenhle prášek mi z mých vlasů dělá na dotek takový divný cosi, naštěstí na pohled to nevypadá. 


 
Na co nesmím zapomenout je kokosový olej. Ten si dávám na noc tak jednou za měsíc. Vlasy jsou po něm krásně jemné a lesklé. Jen je zábava ho vymývat.

 
 
A takhle vypadají moje vlasy nyní. Fotka je pořízená den po umytí L'Oreal silver shampo a maskou od L'Oreal. Vidíte, že mi silver dělá trochu neplechu na konečcích vrchních vlasů, kde mám ještě poslední zbytky po platinové blond (měla jsem dřív hodně sestříhané vlasy), takže na těch místech učinkuje víc.  
A to je celá My hair routine. Žádné extra zábaly a já nevím co ještě nepoužívám. Jediné co bych mohla ještě připsat je že jednou denně papkám jednu tabletku Biosil Plus (měli by se dvě za den) a to vlasům i nehtům také prospívá. Navíc za tu cenu (asi 60,-) je to poklad. Ten si také dovážím protože tady seženu jen hodně drahé tabletky, které těžko říct, jestli by měly na mé vlasy a nehty tak dobré učinky.
 
A teď mi schválně v komentářích popište tu vaši vlasovou rutinu a vaše vychytávky, zlatíčka bez kterých už nemůžete být.
 
Loo <3
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo