pondělí 28. října 2013

Di tutto: Italia mia 💜 part 2


Moje první tetování. Letos v unoru. Teď se chystám na další :)

Ahojky
slíbila jsem vám pokračování italského randomu, tak je to tady ;)


Svatební anteprima, focení na fotografie pro svatebčany (říká se tak hostům na svatbě, nebo ne? :D)

Dřív jsem kafe nepila, vůbec, ale teď? Joooo dá se na něm být závislá :D

Cetara v zimě

Focení nevěsty a náš ještě téměř nezařízený obývák :) a nezapomenu na to děsný vedro už od rána ^.^

Miluju bruslení na ledě. Jako malá jsem chtěla být krasobruslařkou!

Druhé Vánoce spolu, já, manžel a pes :D snad ty příští budou s dalším přírůstkem ;)

Poprvé v bundičce :D jak se chudák tváří nešťastně :D
Miniculíčky! Ráda si pohraju s fotkama. To já ráád, jsem skrytý talent na všechno, haha :D
Nádherný pohled na Vesův, ten nikdy neomrzí.


V Itálii jsem si loni také udělala řidičák. Napoprvé!
3.8.2012 - První ráno jako manželka :)

A to je vše přátelé, jsem zvědavá na vaše reakce ;)

Vaše Loo <3


2 komentáře:

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo