čtvrtek 24. října 2013

Di tutto: Italia mia 💜 part 1

 


Ahoj všem,
dlouho tu nebyl nějaký randůmek, tak s ním přicházím dnes. Přijde mi to celkem vhod, protože poslední dobou mám nějakou krizi, téměř se nemaluju, obleču první, co na mě vypadne ze skříně, nikam nechodím a sladkou tečkou je můj foťák. Už si na něj stěžuju dlouho, ale tentokrát se asi opravdu rozhodl, že už sloužit nechce :/
Ale koukám už po novém, nechci zrcadlovku, neříkám, že by se mi nelíbilo mít super fotky, ale kdo se s ní má pořád tahat, že? :D
Jsou to fotky starší, takové střípky ze života v Itálii.



 

Capri jsou nádherné nejen v létě.




Capri 2010


Vesův a semafor pro chodce se třemi panáčky :)
 
Neapolský Castel del'Ovo
 
Miluju moře!
Sorrentský přístav a já před dvěma lety

Ano vidíte dobře, já na Beverly. Ale strach z ní mě nikdy nepřejde.

Via Caracciolo, nejkrásnější neapolská ulice, přímo na pobřeží.

Podzimní pohled na Salerno a Vietri sul Mare z "našeho" hotelu Lloyd's Baia o kterém jsem už několikrát na blogu mluvila a manžel

Manželovo nejoblíbenější jídlo: Spaghetti con vongole

Loňské zimní Serapo

Neapolský přístav a majestátní Vesův
 
Tahle je z nedávna, Neapol

Tři roky zpátky a moje tehdejší solárková mánie :D

Náš první společný vánoční stromeček, letos už bude třetí. Čas letí :)


Jedna ze Silvestra 2012

 
Snoopy jako půlroční prcek :P
 
V práci, chvilka oddychu před "vpuštěním lvů" na snídani :D, no make up haha
 

Z loňského léta jedna obrýlená

 
Povinně jsem musela fandit Itálii v mistrovství, když nás Čechy vyřadil ze hry Ronaldo (nemůžu napsat Portugalsko, celé to odhrál za ně jen on, grrr)

Extension na jaře 2012

Úsměv prosím!

Podzim 2012, Lloyd's Baia hotel


 
Ufff, já vím, pořádná nálož fotek. Tak snad se vám líbí, já jsem si při procházení alba krásně zavzpomínala a můžete se někdy příště těšit na pokračování ;)

Loo <3


 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo