úterý 8. října 2013

OOTD: Křížová výprava!


 
Všechny vás zdravím milé dámy (i pánové ;)).

Dneska tu mám takový minipiďi outfit post. Neměla jsem moc času fotit detaily a podobně, navíc manžílek už byl dostatečně utahaný z práce, tak jsem ho chuďátko nechtěla tyranizovat ještě s fotkama :D
 
 
Ale nechtěla jsem vás ošidit o dnešní outfit, hlavně proto, že miluju tyhle kalhoty, ale moc je nenosím (je to možná tím, že je zároveň i nenávidím, protože když si je vezmu, tak se zpravidla vždycky něčím ''pokydám''). Jsou to kalhoty sice z trhu, ale kvalitou jsou lepší než kalhoty třeba z Bershky. Já vám něco povím, mě osobně vůbec nevadí oblečení nebo boty a kabelky z trhu a vietnamských/čínských obchodů. Nevadí mi to, protože z 90% je kvalita uplně stejná jako v normálních obchodech. Ale cena je nižší a to se mi líbí. Miluju výhodné nákupy! Samozřejmě neříkám, že nelze narazit na nějaký šmejd, šitý ne horkou, ale vařící jehlou. Takové kousky ale obcházím obloukem.
 
 
Kalhoty, boty a košile z trhu, řetízek Claire's, kabelka Carpisa
 

A to je vše, co jsem měla na srdci a v telefonu (fotky). 
Co vy a levné nákupy? Nebo raději preferujete dražší obchody? Líbí se vám můj outfit?

Loo <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo