sobota 26. října 2013

Sleek Vintage Romance palette: recenze a swatches!


Sleek Vintage Romance palette
 
Ahoj krásky,
dneska mám pro vás dá se říct recenzi a to paletky od Sleeku, Vintage Romance.
I když mě zrovna tahle paletka nechávala celkem chladnou, vzhledem ke třem odstínům zlaté/béžové (jelikož mám doma obě paletky Naked a tam jsou velmi podobné odstíny), tak jsem si jí předevčírem koupila. Šla jsem do OC pro něco jiného, ale nedokážu projít okolo Sephory aniž bych nevešla a když jsem ji tam zahlédla, jak si tam předposlední balení hoví u kasy a okolo ní pár chtivě vyhlížejících Italek, tak jsem ji rychle strčila do košíku a už vytahovala kartu. Teď ji tu mám před sebou a jsem moc ráda, že ji mám.

Miluju sleekovský názvy odstínů a tentokrát je to extra bomba! 
 
Balení je klasicky elegantní sleekovské matně černé s lesklým nápisem Sleek make up, uvnitř velké zrcátko ve velikosti paletky (což je super věc, která mi třeba u Naked original chybí), dvanáct superpigmentovaných stínů, latexový oboustranný štěteček a folie s názvy odstínů. Jediné co mě štve, že se hned zapatlá, ale já jsem celkem maniak na to aby mi věci vypadaly pořád jako nové, čisté, víte jak.

Sleek Vintage Romance palette

 
Sleek Vintage Romance palette
 
Sleek Vintage Romance palette
Pretty in Paris je klasická stříbrná barvička se shimmerem, bude krásná na rozjasnění vnitřního koutku.
Meet in Madrid je takové zlatíčko, velice podobná Half Baked z Naked, jen lehoulince víc do studena, ale opravdu malinko.
Lehce tmavší hnědo-bronzová Court in Cannes je pro změnu jen o krapítek tmavší než Suspect z Naked 2.
O A Wow in Venice jsem si myslela, že to bude dupe Kiko 136, kterou doma mám, na pohled jsou to opravdu stejné odstíny, ale po aplikaci je AWiV studenější odstín oproti 136. Navíc je mnohem pigmentovanější, pod 136 je potřeba báze, pod AWiV to není nutnost, je jen s lehkým shimmerem, možná by se dalo říct že je matná, protože na víčku tak opravdu vypadá.
Marry in Monte Carlo je nádherná barva, něco mezi pravou burgundy a fuchsiovou.
Honeymoon in Hollywood je pravá burgundy se stříbrnými třpytečkami, nádherná sytá barvička.
 
swatches Sleek Vintage Romance palette

Lust in LA se tváří podobně jako Court in Cannes, ale ve skutečnosti je to studenější odstín.
Za to Romance in Rome, to je originál :), je to taková hodně tmavá modrošedá s modrými třpytkami, je to takový ten chameleon, který se chvilku tváří tmavě šedě a chvilku modře.
V paletce je jediný vyloženě matný stín, Propose In Prague, je to teplý středně hnědý super pigmentovaný stín.
Bliss in Barcelona je shimmerovaná tmavá fialka, zase chameleonek, která občas ukáže jen svojí temně šedou tvář.
Forever in Florence je nádherná tmavá vínová, teplá barvička s podtonem skoro do červenofialova (což je vidět až po nanesení na víčko, v paletce to vůbec není vidět, tam se tváří velmi hnědě :)) a se třpytkami.
Poslední klasická antracitová se stříbrnými třpytkami, to je Love in London.
 

swatches Sleek Vintage Romance palette
 
Vsechny stiny jsou opravdu velmi dobre pigmentovane, jedine dva, ktere jsou pigmentovane o neco mene (ale porad dostatecne!) jsou Romance in Rome a Bliss in Barcelona, kterych je potreba vic vrstev k tomu, aby se dosahlo barvicky jako je v paletce. Stiny ktere naopak musim veeeeelmi pochvalit za jejich nadstandardni ''vykonnost'' je Pretty in Paris a Propose in Prague!
 
Co vy a kosmetika Sleek, nebo konkretne jejich paletky, mate? Take je tak zboznujete jako ja?
 
Loo <3
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo