čtvrtek 29. srpna 2013

New in: 29/08

Ahooojky,
Jak se máte kočky?
Důvod proč tu od soboty nebyl příspěvek je ten, že jsme si s manželem udělali spontánní celodenní výlet do Salerna. A dalším důvodem je práce, uf.
I když bylo celkem ošklivě po dlouhý době, tak nás to neodradilo a to je dobře, protože jsme si užili nádherný den, procházku po Salernském pobřeží a výborně jsme se nadlábli v jedné restauraci, kam chodíme pokaždé, když jsme v Salerně. Cestou domů jsme se ještě zastavili v obchodním centru La Cartiera a pokoukávali po obchůdkách, kde měli ještě poslední kousky ve slevách a něco málo jsem si koupila.

Bag Segue, Shirt Piazza Italia, False Lashes Stella, Bracelet Piazza Italia, Mascara Max factor
  • Řasy jsem si koupila víceméně proto, že stáli jen 2,98€ ale občas umělé řasy nosím, tak tyhle třeba jednou využiju. A když ne na sobě, tak na nějaké mojí "oběti" když líčím ostatní :D
  • Řasenku měli v mega akci za 3€, no neber to! Moc nadějí jsem jí nedávala, ale nakonec se asi stane mojí oblíbenkyní po L'Orealce, kterou uz nejaky ten rok kupuju.
  • Obyč triček není nikdy dost. A za 2,50€ to platí dvojnásob :P (Piazza Italia)
  • I zlatý náramek s růžovým protkáváním za 2,50€ musel být můj! (Piazza Italia)
  • Segue obchod neznám, kvalitou kabelek mi to přijde asi jako Fergi a Carpisa, co jsem tak měla možnost vidět, to znamená dobrá kvalita za dobrou cenu. Tuhle crossbody (nedá se odepnout řemínek, ale může se schovat uvnitř kabelky a dá se nosit jako psaníčko) jsem viděla ve výloze a vlastně díky ní jsem do obchodu vešla. A vycházela jsem s o 7,50€ lehčí peněženkou a v ruce s taškou Segue a uvnitř ona :D
Toť vysvětlení mé nepřítomnosti, doufám, že se vám aspoň něco z mých nákupů líbí (mě se líbí všechno :D) a na zítra jsem konečně připravila nákupy z ČR :)
Pro vás, Loo


1 komentář:

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo