čtvrtek 22. srpna 2013

Cestovani: E che Ferragosto!

 
Udělali jsme si s manželem celodenní výlet. Teda původně jsme chtěli jet k moři, ale ráno ani jeden z nás neslyšel budík a když jsme se vzbudili, bylo už pozdě, protože by jsme na pláži nenašli volný místo.
Tak jsme vyrazili na Amalfitánské pobřeží a do Positano, kde jsme na skalách objevili úžasnou restauraci Calajanara. Ne tak úžasnou, co se týká kuchyně, jídlo nebylo špatné, ale mohlo být lepší :). Ovšem ten výhled, romantika a terasa restaurace, to stálo za to. navíc je restaurace soucasti hotelu
 
Vchod do restaurace :)
 
Vyhled z restaurace
 
Vyhled z restaurace
 
Vyhled z restaurace
 
 Já jsem se nadlábla mečounem na grilu...
...a milacek si dal spaghetti s mušlemi a pak krevety a humriky
Nesmelo chybět ani caffe' macchiato :)
 
Jahodovy sorbet

Na sobě mám šaty z Orsay, které jsem kupovala tři-čtyři roky zpátky, psáňo Stradivarius, hodinky NewYorker (stoletý,haha), a oblíbený sandálky, které jsem měla i v minulém outfitu. A brýle už netuším odkud jsou :D jo a nausnice jsou rucne vyrobené moji neteři Rosou. Je strasne sikovna :)


vstup do restaurace a chodbicka k wc jsou nadherne malovane




Bar hotelu La conca azzurra


Jen ten den bylo opravdu šílené vedro, takže jsem pak ani nevydržela mít rozpuštěné vlasy a nějak je zašmodrchala do bobíku, hlavně aby mi nepadaly na krk :D


Libi se mi zajimave reseni zad


Positano
Amalfi

Cesta po amalfskem pobrezi

Torre Saracena, Saracenska vez
všude jsou nadherne obchůdky s mistni rucne malovanou keramikou
 
 
To je konec, pratele, já za chvilku jedu s manželem na nakup do Ikei, hihi :)

Loo <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo