pátek 23. srpna 2013

FOTD + OOTD + My nails

 
Jak jsem se včera zmiňovala, jeli jsme s manželem pro pár věcí do Ikei. Co jsme si pořídili vám napíšu zítra, dnes mám pro vás totiž fotky mejkapu a outfitu, který jsem včera zvolila :)

Lněná sukně Zuiki (snad nejpohodlnější sukně co mám), pásek a hodinky NewYorker, tílko Josephine, sandálky z trhu, náušnice byly dárek, modrozlatý náramek je ze Stroili Oro a bílý z trhu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Make up:
-Rimmel Match perfection foundation, 200 soft beige
-Maybelline Fit me concealer, 10
-Rimmel Staymatte powder, 003 Peach glow
-Pretty Woltz fashion blusher, 03
-jako bronzer jsem použila stín z Naked: Buck
-Kiko eye base
-na celé víčko Sleek candy, Blue Fizzle
-do vnitřního koutku Virgin z Naked
-do ohybu Gunmetal a Creep z Naked
-Rimmel Glam'eyes Lash Flirt mascara
-na waterline, jen do vnější třetiny linky tužku od L'Oreal černou
-Eyebrow pencil Essence, 03Light brow
-rtěnka Kiko, odstín 96 
 
 
 

Na nehtech mám vrstvu bílého laku (bez názvu) a 2 vrstvy Kiko třpytkatého laku v odstínu 271

 
Jak se vám líčení a outfit líbí? A co rikate na trpytkate laky?

Un bacione a tutte :*
Loo <3
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo