sobota 24. srpna 2013

Home decor: Ikea

 
Tak jak jsem včera slíbila, nafotila jsem pro vás věci pořízené předevčírem v Ikee. Nevím jak vy, ale já tam vždycky óchám a áchám nad jejich krásně zařízenými "pokojíčky" a pak ta vůně všech těch svíček! Miluju vonné svíčky!
 
Tentokrát jsme ale jeli s jasným cílem.
*Jedna stěna v obýváku zůstávala tak trochu prázdná a nás napadlo ji zaplnit lepící dekorací. V Ikee jsme objevili tuhle a musím říct, že je to přesně to pravé :)
 

 
*Dalším bodem byla polička, kterou chceme dát nad gauč do kuchyně na odložení pevné linky a modemu. Původně jsme chtěli takovou tu malou čtvercovou, ale nakonec jsme vzali tuhle větší, že na ní dáme i kytku. Vzali jsme ji v barvě wenge, tak nám krásně ladí se spodní částí zdí. Časem chceme sehnat i hnědý přehoz přes gauč, kvůli pejskovi, aby ho drápkama neničil.
 
*Umřela mi kytička a tak jsem chtěla zaplnit místo, kde byla a koupila do vázy, kterou jsem měla předtím jinde, tyhle fialově obarvené listy (měli i jiné barvy: oranžové, červené, zelené a světle hnědé). A nakonec jsem k nim přidala bílé růže. Jen ty listy strašně smrdí tabákem mi přijde. Teda manžel ani nikdo jiný nic necítí, ale já jo. Tak nevím jestli je to můj extra citlivý nos a nebo halucinace :D
 
*No a další věcí, pro kterou jsme jeli byla tahle "knihovna". Mám doma už dvě ty samé, ale nevyužívám jí jako knihovnu, mám ji místo botníku, hihi. A tahle má svoje místo v koupelně na moje nářadíčko na vlasy apod. Teď si musím do ní pořídit nějaké pěkné košíčky ať to vypadá ještě lépe (aneb vždycky se najde důvod k nakupování)
 
 
*A poslední položka byli ramínka. Měli je u kasy, a jak tak čekáme než na nás přijde řada, tak jsme je taky strčili do košíku. Ale tak 1,30€ za 8 ramínek... Teď lituju, že jsme nevzali ještě aspoň jedny. Ramínka se hodí vždycky :D
 
Bonus: A teď něco, co jsem sice koupila už začátkem roku, ale celkem mi tenhle článek přijde jako vhodná příležitost ukázat vám jak si hraju. Pospojila jsem rámečky pěkně k sobě do požadovaného tvaru a přilepila lepidlem (atack), a nakonec sem tam nalepila kamínky. Celkově mě to vyšlo na nějakých 10€ a výsledek se všem moc líbí. Nakonec jsem dělala ještě jednu kompozici pro mojí svagrovou, které se nápad moc líbil :)
 



A to je vše bohužel. Já bych totiž vážně nejradši zkoupila v Ikee všechno :)

Krásný zbytek dne krásky :)

Loo <3



Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo