neděle 1. září 2013

New in: Nákupy v ČR

Už jsem psala tady, že jsme týden byli s manželem u mé rodiny v Čechách. Užili jsme si to náramně a hrozně rychle to uteklo, achjo :D
A vždycky, když se vracím z ČR, tak si něco přivezu. Převážně je to jídlo, které tady v Itálii neseženu, třeba korbáčíky (manžel je naprosto zbožňuje), koření, paštičky a polévky (domácí neumím bohužel), tak toho vezeme vždycky tunu. Taky kakao, klasický granko. Nechápu jak můžou italové pít to hnusný nesquikácký? Fuj. A další povinnou položkou jsou prášky na pečení a vanilkový cukry-to by mě zajímalo jak se italský dortíky a cukroví mohlo tak proslavit, když to co se tu prodává nestojí za nic? Záhada.
No a ještě je toho hrozně moc, ale nechtěla jsem se tu vypisovat o jídle. Co mi při žádné zpáteční cestě nesmí chybět v kufru jsou knížky a dvd v češtině. Vážně mě nebaví číst ani italské časopisy natož knížky. Zbožňuju knížky od Dana Browna, a vůbec ty s náboženskou tématikou. Vatikán, démoni, zlí knězi, jó to je moje haha :D
Tentokrát jsem si koupila od Erica Frattiniho Vodní labyrint, od Iny Lorentzové Obchodnice se zlatem a Carlo Adolfo Martigli a jeho Posledního strážce. K recenzím se snad někdy dostanu. Zatím jsem přečetla pouze Labyrint tak uvidíme jaké budou zbylé dvě knížky :) (Vodní labyrint 399,- a další dvě po stovce ve slevě)
 
Další co jsem si přivezla z Čech je vějířový štětec od Claire's (kolem 200-250,- přesně nevím), je úžasně jemňoučký, ségruška si ze mě dělala srandu, když jsem jí s ním pohladila po tváři. Prej už ví proč mám tolik štětců, ne na líčení, ale na mazlení haha. Navíc mě na první pohled zaujala barva. Miluju když se spojí užitek s estetikou <3
Na nehtech mam laky od Kiko: vrstva odstinu 245 a dve 271
 
A v NewYorkeru jsem si pořídila botky, stály myslím 180,-? Tenhle typ botasek mám strašně ráda.
 
A pak tenhle peplum top (můj první, nějak ta peplum vlna šla mimo mě) jsem koupila v AnnChristine a byl taky ve slevě. Jen už si vážně nevzpomenu kolik stál. Všude má takové uzlíčky a flitry, zaujal mě hned, je krásně dívčí a romantický :)
 
Bonus: můj outfit do letadla:

Sandálky s mašlí místní obchůdek, to samý kalhoty, top Low a kabelka je z Carpisy. A místo příručního zavazadla mám kosmeťák ze Sephory. Nechtěla jsem totiž dávat šminky do kufru vzhledem k tomu, jak s nimi na letišti hází. Při každém letu mi zničili něco na mém milovaném kufru, takže příště už si koupím jedině nějakej levnej, abych vždycky nebyla tak naštvaná, když zjistím škody :/ a ještě jsem měla bílou džínovou bundičku Stradivarius, protože v letadle je mi vždycky hrozná zima. Jen ji na fotkách nemám na sobě. Ale určitě ještě bude možnost vám ji předvést a vypadá to, že brzy jak tak koukám na předpověď počasí -,o

Toť vše pro dnešek, doufám, že se vám článek a fotky líbily. Užívejte si zbytku neděle krásky!

Loo <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo