středa 11. září 2013

OOTD + FOTD: Spatny tyden!

kabelka Furla, triko Tally Weijl, kalhoty noname, botky noname, korale H&M (myslim)
Pondělí byl zase den :D nejdřív nám nešla voda (naštěstí jen pár hodin) a pak internet. No, ne že by to s nim dneska bylo nějak slavný, ale aspoň něco. Aneb Lucinka se spokojí i s málem :D

Oči: UD Naked (Sin Sidecar Buck Darkhorse), Naked 2 (Blackout), gelové linky Essence, Max Factor mascara
Rty: Dior Addict (Backstage pink)


Včera jsem byla u kadeřnice, jak jsem už psala v minulém článku a hned se mi mé vlasy líbí víc. 
Nakonec jsem od ombré upustila, protože od určitý doby nerada experimentuju se svými vlasy. Možná bych byla chvilku nadšená, ale pak by mi chybělo moje blonďatý háro :D

Večer jsem taky zaútočila na Sephoru a spol. Nechápu, jak to dělám, že mi všechno dojde ve stejnou dobu :D

Micelárka od Biodermy a Rimmel Stay matte jsou už prostě klasika a kit od Clinique jsem chtěla vyzkoušet už dávno, ale nejdřív jsem chtěla vypotřebovat to, co jsem už měla doma. Kit stál původně 27,50€ ale slečna prodavačka mě mile překvapila s akcí 15%sleva při koupi tří produktů. Tak jsem přihodila dvě balení bavlněných tamponků (ty se hodí vždycky, 1,50€/ks) a nakonec jsem za všechno dala 25,90€ :))


No a dnešek taky stojí za to. Po práci jsem běžela na radnici kvůli určitým papírům, které jsem následně měla donést na prefekturu v sousedním městě. Paní na radnici jsem vysvětlila jaké dokumenty potřebuju a k čemu, tak mi je vystavila a já mohla jet na tu prefekturu. A víte co mi paní tam řekla? Že mi chybí jedno razítko a podpis té z radnice. Takže jsem musela znovu na radnici, cestou jsem paní ještě avizovala po telefonu, aby mi nezavřeli (protože v Itálii všude v jednu zavřou a otevřou až okolo páté) a musela jsem se dost přemáhat abych jí neudělala scénu. Jsem řekla bych klidný člověk, ale nesnáším, když někdo nedělá svou práci tak, jak má a za co je placený. A takhle je to tady na jihu všude bohužel.

Máte také někdo podobné zkušenosti?
A co kit od Clinique, máte ho a vyhovuje vám?
P.S. Holky, nevite jak je mozne, ze se mi u nekterych fotek nezobrazuje moznost zvetseni a tak? Achjo :D



5 komentářů:

  1. Ahoj Luci, mám příbuzné a kamarády v Itálii, takže vím, že úplně "nej" jsou "íčka" na úřadech :D. Moc se mi líbí Tvůj outfit, moje oblíbené barvy, zkombinované fakt super, je to moderní a chic.
    Add Clinique, navzdory tomu, že to není úplně "organic", vždy a ráda se k němu vracím. Miluji také hydratační gel a ne "lotion", jen čistící gel a vodu mám "dvojku". Nakoupila jsi to za super cenu :)!

    Ps. ohledně nastavení velikosti fotek, u některých Ti to možná nejde z toho důvodu, že výchozí velikost fotek je malá... nevím, na co fotíš, event. zda-li to pak zmenšuješ, ale zkus se na to juknout :). Jinak píšeš moc hezky a vtipně, jsem ráda, že jsem Tvůj blog objevila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jedna věc Luci, kterou jsem Ti chtěla napsat do emailu, ale nevidím zde žádný kontakt na Tebe. U komentářů máš nastaveno tzv. "ověření slovem", což je brutální pakoška, kdy čtenáři, kteří chtějí napsat komentář, musejí opsat náhodně vygenerovaný, hrozně špatně čitelný kód. Což pochopitelně, hodně čtenářů od komentování odradí, ale Ty sama to nevidíš a možná je Ti pak divné, kde jsou komentáře :). Jukni se do nastavení komentářů :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee děkuju fakt moc Aji, doma se na to mrknu a snad něco vykoumám. Já jsem na takové věci docela jelito :D a s těma fotkama to bude jak říkáš ty. Fotím na coolpix, kterej chudák už nejspíš mele z posledního, a tak některé fotky musím hodně opravovat, čímž se nejspíš změní velikost. Moc jsi mi pomohla, jsi zlatá. A děkuju i za pochvaly :)

    OdpovědětVymazat
  4. No ne, máme úplně stejné kalhoty =D A jinak pudr Stay matte je moje numero uno!

    OdpovědětVymazat
  5. Vazne? Ty jo, a kdes je koupila ty? Jj, je to jednicka :D

    OdpovědětVymazat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo