čtvrtek 19. září 2013

Sorrento, Sant'Agata, Salerno aneb 1. video

 
 Ahojky
Dneska přicházím s mým prvním videem, jak jsem slíbila. A teda řeknu vśm: obdivuju vás všechny, co točíte videa pravidelně. Vážně. Video jsem na YT nahrávala dvakrát, protože napoprvé nám vypadl internet (a už mě to nebaví)... No nebudu se tu moc rozepisovat, jen ještě dodám, že hotel ve kterém jsme byli ubytovaní se jmenuje Sant'Agata a nachází se ve vesničce Sant'Agata sui due golfi. Rezervovali jsme přes booking a už nikdy víc. Tohle byla druhá špatná zkušenost.


Ranni rutina
Se souhlasem meho manzela pridavam i tuto fotku :D
Snidane v hotelu :)


 
*Na sobe mam cerne saty se srdicky z detskeho H&M, pasecek H&M, bundicku Stradivarius, sandalky noname
*Druhy outfit uz jsem ukazovala tady, jen jsem vymenila podpatky za pohodlnejsi sandalky a psanicko za kabelku z Carpisy.
 
Vesuv
 
Mejte se, Vase Loo <3
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo