pátek 13. září 2013

My outfits: zari!

 
sukně a náramek H&M (tuším), řetěz Parure, kabelka Stradivarius, sandálky a tílko z trhu
Čauky kočky,
tak to vypadá, že nakonec mi tenhle týden skončí krásně. Chystáme se totiž s manželem v sobotu do Salerna - našeho města. Jezdíme sem poměrně často, máme tu místa, kam zavítáme pokaždé když sem jedeme. Většinou jsou to denní výlety, ale tentokrát se chceme ubytovat v Lloyd's Baia Hotel****, kde už to známe a odjezd plánujeme až na neděli večer :).
Zůstali bychom až do pondělí, protože vyjímečně má manžel volno dva dny za sebou, ale bohužel kvůli pipce na radnici o které jsem psala minule musím znovu zajet v pondělí ráno na prefekturu.

V pc se mi nahromadilo pár outfit fotek a teď vám je ukážu. Jedná se o starší fotky, třeba i měsíc zpátky a na všech fotkách mám ještě nezastřižené vlasy a jsem opálenější :)
 
 
triko Tally Weijl, náušnice z trhu, sovička Parure, náramky Très Jolie a Cliché, kraťásky a kabelka z trhu, klínky Meravigliosa
 
sukně Zuiki, pásek Cameiu, tílko, balerínky a kabelka z trhu, náramky Love a Stroili oro
 
kraťásky Piazza Italia, top Alcott, kabelka Furla, klínky Never 2 Hot

bílý náramek z trhu a fuchsiový už nevím (nejspíš z H&M), zlatoruzovy je z Piazza Italia

 
Toť vše milé dámy, doufám, že se vám mé outfity líbí a můžete se těšit na mé první video. Chystám se totiž natočit takový malý vlog ze Salerna ;) ale nejdřív bude líčící post.

Tak pá

Vaše Loo <3

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo