sobota 7. prosince 2013

OOTD: Wedding!


Nadherny vyhled na more!
Ahoj,
dnes tu mám pro vás speciální outfit. Outfit ze svatby manželovobratrancesyna, ktera se konala v pondeli. Počasí novomanželům zrovna moc nepřálo, celý den pršelo, ale alespoň polevil ten šílený vítr, který byl den po už opět v plné síle a jeste ma pry prijit. Do kostela na obřad jsme to bohužel nestihli, ale location následné hostiny byla perfektní, jen byla škoda počasí jak už jsem psala, výhled byl ale i tak fascinující. Já totiž naprosto miluji moře a Villa, kde se hostina konala měla výhled na něj a na zátoku v Pozzuoli.

Do poslední chvíle jsem se nemohla rozhodnout, co si na sebe vzít ale nakonec to vyhrály tyhle šaty COI (Compagnia Italiana), které jsem si kupovala k příležitosti mé vlastní svatby. Tedy té na radnici - nebojte v kostele jsem už měla klasické bílé ;). Víte, že dávám přednost zlatým doplňkům před těmi stříbrnými, ale taková přilležitost si zaslouží něco speciálního a tak jsem sáhla po mých milovaných hodinkách Dolce & Gabbana a doplnila náušnicemi ve tvaru srdce, které ale už mám tak dlouho, že netuším odkud je mám. Ale perfektně ladí s hodinkami. S psaníčkem jsem měla celkem problém, nemám jich na výběr nijak moc, jsem spíš zastáncem klasických (velkých) kabelek, ale ty se na takové události prostě nehodí a nakonec jsem zvolila toto Stradivarius, které možná až tak dokonale neladí, ale vypadá k outfitu nejlépe z těch co doma mám. A proto, že máme prosinec a i v prosluněné Neapoli v tuto roční dobu je zima, tak jsem si vzala i bolerko (no, asi jsem tu už moc dlouho a nevzpomenu si na správnější český výraz, tak se omlouvám ;)). Je z Jennyfer a je užasně hřejivé. Pak už mám na sobě jen punčochy Pompea 50DEN a podpatky Catwalk, ty už mám doma také pár let, ale jsou prostě nádherné. Hrozně se mi líbí jejich podpatek a lesklá špička. Vypadají opravdu luxusně i když nebyly vůbec drahé. Přes sebe jsem pak ještě měla kabát, který jsem si objednávala minulou zimu z jednoho asijského eshopu, ale teď už do nevzpomenu, který to byl. Kabát má i připínací bílý kožešinkový límec, ale ten jsem odepnula a skoro ho nenosím, připadá mi to už moc bonton. 






Co se týká líčení, vsadila jsem na kočičí kouřovky, jen o trochu výraznější. Klasickou stříbrno černou jsem okořenila trochou vínové a nalepila si po dlouhé době umělé řasy. 


s manzelem <3

Loo <3


2 komentáře:

  1. V tom kabatku vypadas jako Audrey Hepburn... Nadhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, takový kompliment, moc moc děkuji, jsi zlatá ☺️

    OdpovědětVymazat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo