úterý 23. července 2013

Di tutto: Who I am...

Krásné odpoledne všem,
jakpak se máte? Doufám, že lépe než já, mě je posledni dny na umření. Onemocněl mi pejsek a nevypadá to s ním vůbec dobře. Chudáček můj malinkej :(

Dneska se vám trochu představím prostřednictvím fotek toho, co mám ráda, miluju nebo o mně něco vypovídá:
 
 *Jaro, jeho vune a barvy
 
*To, jak dokáže make up změnit tvář
 
*Zvelebování našeho bytecku a pořádek. Všechno musí mít své místo.
 
*Výlety a cestovani!

 
*Blbnuti u bazenu nebo more!!!
 
*Procházky při západu slunce, ano jsem nenapravitelný romantik :)
 
*Nejužasnější pejsek na světě!
 
*Můj manžel má tu nejšťastnější manželku
 
*Miluju dobré jídlo, a tuňák? Nebo losos! Tyhle rybky bych mohla jíst pořád!
 
*K dobrému jídlu, dobré pití... Evviva Aperol :D
 
*Ke snídani jedině sladký rohlíčky a pravé italské mocca macchiato:
 

No pro dnešek to stačí, ať vás nezahlcuju :D haha
Bacioooo!
Užívejte si sluníčka!!! 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo